mado corporation
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Etapele formarii calitatii unui produs alimentar

In jos

Etapele formarii calitatii unui produs alimentar Empty Etapele formarii calitatii unui produs alimentar

Mesaj  cameliacaza Mar Dec 15, 2009 11:20 am

- faza de programare cuprinde urmatoarele activitati:
- cercetarea privind necesitatea si cerintele pietii pentru produsul respectiv;
- cercetarea stiintifico-tehnica;
- stabilirea programului de productie;
- faza de proiectare se refera la:
- pregatirea tehnica si tehnologica a productiei (tehnologie si instalatii);
- faza de productie presupune realizarea tehnologica a produsului alimentar in functie de reglementarile existente si asumate;
- faza de receptie si distributie;
- produsele se receptioneaza si se transmit catre beneficiar pentru utilizare:
- faza de utilizare consta in:
- distribuirea produselor catre consumator in termenul de garantie.
Pentru asigurarea calitatii si cresterea ei este necesar sa se actioneze in urmatoarele domenii:
Domeniul tehnic-perfectionarea bazei tehnico-productiva (imbunatatirea tehnologiilor de fabricatie, imbunatatirea conditiilor de productie, imbunatatirea standardizarii).
Domeniul economic:
- perfectionarea finantarii resurselor pentru calitatea produsului;
- planificarea riguroasa a costurilor de productie si a sistemului de preturi.
Domeniul organizarii productiei :
- imbunatatirea pregatirii fabricatiei si a controlului de calitate;
- imbunatatirea aprovizionarii tehnico-materiale si a activitatii de tip service;
- asigurarea si imbunatatirea specializarii pentru operatorii din procesul de productie si control.
Calitatea totala a unui produs alimentar nu reprezinta un termen ci un ansamblu de factori care participa la realizarea calitatii produsului, si anume:
- satisfacerea nevoilor clientilor referitor la calitatea produsului sau a serviciilor ;
- conditiile si relatiile agreabile intre producator si client intr-un sistem administrativ fara erori;
- asigurarea unor costuri cat mai mici pentru client;
- livrarea in cantitati cerute in momentul si locul dorit.

cameliacaza

Mesaje : 3
Data de înscriere : 14/12/2009
Varsta : 42
Localizare : Timisoara

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum